Întrebare produs tăi sunt noi?
RăspunsulOur produs STORE only sells 100% new and authentic items. All our products are 100% authentic, guaranteed.
Întrebare Cum știu dacă articolele sunt autentice?
RăspunsulAll produs merchandise is 100% authentic, guaranteed. Our team of experts runs each item through a 10-point verification system to ensure its legitimacy.
Întrebare Cum determinați prețurile produselor dvs.?
RăspunsulOur produs are all authorized by Clarks factory. We have very low selling prices, 100% authentic. It is definitely the produs you are looking for.
Întrebare Livrați internațional?
RăspunsulWe ship produs to most countries worldwide. If you don’t see your country listed, unfortunately we don’t offer delivery at this time.
Întrebare Sunt responsabil pentru taxe și taxe dacă cumpăr din străinătate?
RăspunsulToate taxele și taxele internaționale sunt responsabilitatea noastră.
Întrebare Când va fi expediată comanda mea?
RăspunsulComenzile pot dura până la 5 zile pentru sosiri interne din SUA și 6~9 zile pentru sosiri internaționale. Este posibil să fie necesar timp suplimentar în perioadele promoționale și sărbători. Livrăm comenzi de luni până sâmbătă, cu excepția următoarelor sărbători din S.U.A.:
– Paști
– Zi memoriala
– Ziua Independenței
– Ziua Muncii
– Ziua Recunoștinței
– Ajunul Crăciunului
– Ziua de Craciun
– Revelion
– Ziua de Anul Nou
Întrebare Cât durează diferitele opțiuni de expediere?
RăspunsulComenzile pot dura până la 5 zile pentru sosiri interne din SUA și 6~9 zile pentru sosiri internaționale.

Timpul de procesare vamal va varia de la o țară la alta.

Întrebare Cum îmi pot urmări comanda?
RăspunsulOdată ce comanda dvs. este expediată, veți primi un e-mail care include un număr de urmărire pentru expediere. De asemenea, puteți introduce aici numărul ID-ului comenzii din e-mailul de confirmare a comenzii. Dacă ați creat un cont, puteți accesa Contul meu și selectați Comenzile mele pentru a vedea comenzile curente.

Cum îmi pot urmări comanda?

Întrebare Îmi pot schimba comanda?
RăspunsulPlease contact us , if the produs have already been shipped, we cannot exchange them.
Întrebare Cum îmi returnez achiziția?
RăspunsulPolitica noastră de returnare este următoarea:

– Cererile de retur trebuie depuse în termen de 30 de zile de la livrarea articolului.

– Clienții sunt responsabili pentru transportul retur. Pentru protecția dvs., vă sugerăm să utilizați un operator care oferă informații de urmărire.

– Articolele trebuie să fie nepurtate și în starea originală primite. De asemenea, cutia trebuie să fie în aceeași stare în care a fost primită. Cutiile de pantofi nu trebuie folosite ca cutie de ambalare.

– Comenzile finale de vânzare nu sunt eligibile pentru returnare. Vânzarea finală include articole achiziționate în timpul unei perioade promoționale; comenzi internationale; și Articole achiziționate de la locația noastră de vânzare cu amănuntul.

Întrebare Spune că comanda mea a fost livrată, dar nu am primit-o. Ce ar trebuii să fac?
RăspunsulVă rugăm să trimiteți un e-mail echipei noastre de relații cu clienții(Contactaţi-ne)cu subiectul „Comanda lipsă”. Vom colabora cu furnizorul de transport pentru a vă găsi pachetul. Dacă nu reușim să găsim pachetul, vom deschide o reclamație pentru a investiga problema. Vă rugăm să acordați 3-4 săptămâni pentru ca o reclamație să fie finalizată. Vă vom contacta imediat ce vom avea o actualizare cu privire la starea pachetului dvs.